Temlos je nyní ještě blíž zákazníkovi skrz klientský portál „NesT“
Od jara tohoto roku si pomalu zvykáme na různá opatření. Věříme, že ke kompletnímu uzavření země nedojde, ale cestování je stále problém. Jelikož 70% našich zákazníků se nachází za hranicemi ČR a semafor omezení se čím dál více červená, tím pádem jsme se rozhodli pozvat zákazníka do naší dílny skrz nově vytvořený klientský portál „NesT“.
Tento portál slouží digitalizovanému řízení zakázek. Klient má možnost v režimu online nahlížet, jak zakázka rotuje výrobou a v jaké fázi se aktuálně nachází. Klient má přímý kontakt na svého obchodního zástupce případně na našeho výrobního mistra.
„Nest“ umožňuje sdílení souborů ke konkrétní zakázce a vrcholem je režim FAT. Uživatel „NesTu“ nemusí cestovat z odlehlých zemí, aby provedl personální přejímku výrobku přímo ve výrobě. S pomocí „NesTu“ lze vše vykonat online bez ztráty času a vynaložených nákladů na cestu.